bai baiatule. sau b@ii bayatuleh.

Comentariu dat de Dan la postul asta, de pe fenomenalul blog.

ooo multumim πŸ˜€
In alta ordine de ideii, am pus o intrebare la postu trecut, ma repet: care le citesti? 1 sau 2?

Ma intreb cand au invatat astia sa respire.

Edy

9 Responses to “bai baiatule. sau b@ii bayatuleh.”


  1. 1 No Mo' 13 November 2009 at 10:13

    Postarea… na… incepe sa fie comuna, pen’ ca din ce in ce mai multi suntem deranjati de acesti internauti cae nustiu limba romana… fani Vanghelie, pe persoana fizica.

    Vreau sa cometez altceva… anume poza de sus, ca mi se pare geniala…
    Si ce vad? Ca va leaga muzica… Lui Edy ii plac Slipknot, nu e religios (nici eu), canta la chitara, mananca la KFC si bea Cola.
    Lory… de-alea fumez si eu πŸ™‚

    • 2 Alex 13 November 2009 at 13:05

      Aia din insigna sunt LORDI nu Slipknot.

    • 3 unul din doi 13 November 2009 at 14:33

      Multumim! πŸ˜€ Ar mai fi fost cate ceva de adaugat, dar era prea incarcat dupa aia.

      Amandoi fumam Filter Plus, da’ batea la ochi daca puneam 2 pachete. :))

      Lory se uita la Gossip Girl, e fana Blaxy Girls si are o atractie pt semnul ala. :))

      Cat despre analfabetii aia, pot sa zic ca ma calmeaza posturile despre ei si daca vad o prostie pe un blog, tre’ s-o arat si altcuiva. πŸ˜€

      Edy

  2. 4 memoirsofacrazygeisha_ana 13 November 2009 at 18:38

    sau in loc de b@ii poti sa scrii si buey :))

  3. 5 Alex 13 November 2009 at 18:53

    Ati cam scazut in ze list.

  4. 6 memoirsofacrazygeisha_ana 13 November 2009 at 20:16

    Bai baiatule, ia sa ii transmiti Loredanei sa mai vina pe la tine si sa mai posteze si ea k nu am mai ras de mult :)) si chiar mi-e dor de ea :D.

  5. 7 Dan Ciulea 15 December 2009 at 16:13

    ca sa te elucidez: am invata sa respir in Baia de Aries, un “orasel” din jud. Alba (pe valea Ariesului), DA, sunt taran proprietar de la munte… daca ai fi fost corect, ai fi spus ca e vorba de blogrolurile, intrebarea mea era: care din blogrolurile alea le citesti 1 sau 2?
    Dar sa nu crezi ca incerc sa ma scot si sa spun ca nu sunt taran. Ma repet, sunt taran cu acte in regula si nu imi este rusine de asta.
    Fac greseli de ortografie? DA si recunosc, doar ca nu cred ca era cazul aici… ma rog poate era…
    Oricum, fiind invata sa multumesc, in primul rand iti cer scuze pentru ca am intarziat asa mult cu multumescu pentru link… prin urmare MERSI πŸ˜‰

  6. 8 Dan Ciulea 15 December 2009 at 16:16

    P.S.
    al 2-lea “i” face parte din sectiunea greseli de ortografie.

  7. 9 unul din doi 15 December 2009 at 16:59

    Intrebarea ta nu are nicio legatura cu limba romana. Am pus link pentru ca a fost penibil (si desi prostia e in floare in Romania nu vezi prea des atatea greseli intr-un comentariu), nu pentru reclama sau altceva.

    Corect era: “In alta ordine de IDEI, am pus o intrebare la postul trecut, repet (FARA “MA”): PE care IL (IL, nu LE) citesti? PE 1 sau PE 2?”

    Cred ca nu e nevoie sa explic. Edy


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

November 2009
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

zeList

statistici

  • 63,746 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


