recunoaste-te! part 5

Se trezi Costel intr-o dimineata, isi dadu celofanu’ de pe el si se ridica din pat, dand cu capul de rufele puse pe scandura la uscat. Isi scoase iPhoneul si il folosi pe post de oglinda. Observase ca nu se mai spalase de 3 zile. Se duse la fantana, scoase putina apa si se spala pe fatza.

Se duse la magazin, numit Maricika si cumpara o bucata de salam pe care il devora cum iesi din magazin, pe capota unei masini parcate, si o cutie de gel de par, pe care si-l turna in par si pe corp, sa miroasa frumos.

Se mai uita putin in oglinda si parca era mai bine… dar totusi lipsea ceva… un nume de valoare! Costel Negurosul – “nu, ca n-o sa mai stie lumea care-i numele si care-s io“, Costika Șeycspir – “nu, ca nu stiu sa-l pronunt“… si gasise! Chipul i se facu rosu visiniu de emotie: “Kosty Algerianu’ se vor numi persoana mea! Haidi palalila!“.

Sosi vremea sa-si caute si “femeie. Femeie care să este alăturea la bine și la greu față dă eo, care o să dau io bani lu’ ia și o să o întrețin io pă ia.” Se sui in Mercedes si pleca la agatat, dupa criteriile “tate mari“, “cur bengos“, si “sa ma pierd in ochii ei cand se uita la mine cand ma cac“. In timp ce mergea pe sosea drum cu maneaua la maxim si cu o mana plina de inele si bratari din aur cu care tinea ritmul pe geam, vede o “ciumalaca“. Pune frana, se da jos, scuipa in palma aranjandu-si parul si ii zice: “Fă, vrei să fii tu femeia a mea și să-ți iau io ție ăi mai covrigi cercei, ăl mai hauriu treling și a mai mare p***? Haules girlatahau!“. Femeia ii raspunse: “Da, suge-mi-ai!” si indesa materialul in “Mertzan“, cantand “hăus… hăus… hăus…“, dupa ritm.

Dupa prima noapte, in care cei doi indragostiti isi contopira trupurile si dadura nastere iubirii adevarate care ii umplu de fericire Kosty Algerianu’ “i-o trase la falca“, femeia incepuse sa se obisnuiasca. Femeia, pe care o chema “Rosalynda la Maximus“, vru sa faca mancare pentru al ei iubit, Kosty. Se duse la magazin sa cumpere niste mici si niste pastrama pentru micul dejun. Se intoarse, aprinse gratarul si in acel moment vine Kosty, indragostit.

– Ce faci fă, nemuritoarea mea? Ți-e foame ție?
– Ete, mă f*t. Bilențeles că m-e foame, mânca-mi-ai.
– Vezi cum vorbești cu mine, fă, că nu ț-a dat mă-ta banii pă micii ăia.
– Băăă, să-mi f*t un topor în creastă. Cine mi-a dat mă bani mie? Tu? Ai muncit tu pentru banii ăstia sau i-ai furat, băga-ți-ai ștromeleagu-n aspirină dă tâlhar m*ist!
– Fă, fi-ți-ar beregata ta a dracu, că dă la mine ai banii și dacă mă inervezi mult fă, tu, zbori dupe propretatea mea, fi-ți-ar gura aia zbârcită de cioară dezmembrată!
– Da’ ce-ai șefu’, ce te super’ asa? Știi ca io te iubes’ pă tine, mânca-mi-ai!
– Da, fă, și io pă tine, ohala palalila!
– Dă să te pup, mă, a bârla gârla hău!

Si cei doi, Kosty Algerianu’ si Rosalynda la Maximus traira fericiti asa pana la adanci si batraneturi.

 

Textul de mai sus este un pamflet. Orice urma de ironie este absolut intentionata.

PS: Postul asta e pentru persoanele care nu mai au mult si incep sa omoare oameni prin baruri si pe sosele.

Edy

11 Responses to “recunoaste-te! part 5”


  1. 1 inside0my0head 10 November 2009 at 19:38

    Asta e editie speciala, nu?

  2. 3 sleeplessme 11 November 2009 at 17:36

    =))
    ESTI INCURABIL!!
    =))))))
    Kosty Algerianu’:)))
    Jos palaria! :)) Superb!
    Ai un talent inascut de rade pe seama “la altii”!:))

    Șeykspir
    catzelusha_sezy_rupe_tot_shuk

    (nu trece zi fara sa-mi amintesc partea asta! :D)

  3. 5 sleeplessme 11 November 2009 at 17:36

    sexy*

  4. 6 robyy1 11 November 2009 at 17:40

    “Postul asta e pentru persoanele care nu mai au mult si incep sa omoare oameni prin baruri si pe sosele.”
    Corecta fraza asta…ale dracu ciori! huaaaaa…dar da gripa porcina peste voi si sa muriti! 🙂
    P.S : Nu’s rasist =))

  5. 8 cine crezi ca sunt? 11 November 2009 at 22:31

    haoloooo!!…palalila…ce bengos e postu` sa moara sora lu` romeo fantastic si tot neamu` lu` gutza de la maimutza incoa`…smechere ai talent si ar tebuii sa i dai VALOARE, chiparosule…jap-pac pa dulap ,am coleg bazat B-)=)))))

  6. 9 cine crezi ca sunt? 11 November 2009 at 22:32

    si normal…aidiu` meu e cu multe anderlain`;)

  7. 11 D-na Nusha 12 November 2009 at 21:08

    “yo stie cine este asta da mai sus…palalila,girlatahau….oh carolaina pa sistem.”te pupa Nusha


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

November 2009
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


