sfatul lion: “Sterge-ti blogul!”

Do’mne, nu se poate. Puteti sa ziceti ca sunt bloggeranalfabetofob, ca era sa ma calce un blogger analfabet cu masina, ca mereu am invidiat bloggeri analfabeti, nu ma intereseaza.

Dar nu pot frate sa ma abtin cand vad toti analfabetii cu blog! Am intrat pe blogul asta si, citind postul acesta, m-am enervat putin.

Sa facem analiza pe text.

“mare e blogosfera ta doamne :))  si plina de prosti” – aici incearca sa explice de ce are el blog. ati inteles, da?? bun.
“am vazut foarte multe bloguri care incearca cu disperare sa stranga 1,2 comenturi ( huo halosii )” – vedeti postul asta, in care zice clar ca ii pupa-n cur pe toti ca sa stranga si el un comment dar nimeni nu da inapoi. si ca lucrul asta sfideaza legile matematicii.
“cum frate sa il critici tu pe ala ma ? macar daca erai si tu putin mai mare , dar nu cu 3 vizitatori pe zi ma” – acest analfabet crede ca valoarea unui om sta in vizualizarile de pe blog. bai baiatule, daca era asa, cadea wordpressul cand ti-ai facut tu blog si le sareau mainile celor care l-au creat.

Nu fac referire la faptul ca nu e treaba lui si n-are rost sa se bage si el ca un cacat, pentru ca 0 asa ramane, orice ai inmulti la el.

PS: Daca o sa ajungi vreodata aici, sa stii ca nu vreau atentie, nu vreau sa-mi raspunzi (desi cred ca o sa mor de ras), nu am nimic cu tine decat cu faptul ca esti prea prost. Asa ma calmez eu, ce vreti? Si nu mai zic ca scrie la fel de bine cum am eu o parere excelenta despre el si blogul lui.

Edy

8 Responses to “sfatul lion: “Sterge-ti blogul!””


  1. 1 sleeplessme 7 November 2009 at 18:04

    cred ca ar trebui sa incepi o cariera de “Critic al blog-urilor stupide si fara noima”.
    ai face o groaza de bani:D

  2. 2 StrangeTheories 8 November 2009 at 00:25

    Irina are dreptate… cred ca o sa castigi bine 🙂 Numai pumni si injuraturi mocca :)). Glumeam. Daca te simti bine facand asta, o faci si mocca numai sa dureze mai mult. E ca si laba daca intelegi ce vreau sa zic 😀

  3. 3 sleeplessme 8 November 2009 at 18:38

    iar folosesti smile-ul ala? 😀 vezi ca maine va intoarceti la scoala.
    si nu se stie sigur daca monsieur tulico eduardo demitriz o sa fie bine dispus. (asta, judecand dupa acest post:D)

    with ❤ by catzelusha_sexy_rupe_tot_shuk

  4. 4 zburatorului 10 November 2009 at 00:08

    am dat cu click-ul pe cocina virtuala a lu pricop asta si mi-a venit sa borasc instant. de ce nu pot sa strang toate rahaturile astea umblatoare care cica fac parte din specia ‘homo sapiens sapiens’ si sa fac un mic genocid?

  5. 7 A 10 November 2009 at 00:57

    Mai…dar Pricop Catalin asta nu e cumva de prin Lehliu?sau ma insel?


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

November 2009
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


