v: array [1..6] of integer;

1. Ieri, 4 nov, am dormit toata ziua. Au fost cateva ore de somn bine meritate dupa sedinta de la scoala.

2. Mai are rost sa zic ceva de sedinta? A fost exact la fel. Aceiasi parinti cu aceleasi replici, aceeasi caterinca, aceeasi diriginta care spune numai lucruri rele, care le pastreaza pe parcursul timpului si cand vine clipa sa vorbeasca, infloreste mai ceva ca un crin, in care creste inima cand da o veste proasta, un amanunt socant.

Era mai mult ca sigur ca o sa vorbeasca la sedinta despre cei care fumeaza, cei care chiulesc, cei care n-o asculta. In primul rand, fumez pentru ca vreau eu si daca faptul asta mi-ar influenta activitatea scolara, n-ar fi nicio prolema daca te-ai baga, dar nu e asa, deci vezi-ti de fizica ta, in al doilea rand chiulesc cand vreau, tu tre’ sa-mi pui absenta si atat, iar in al treilea rand nu m-am nascut pupincurist ca sa iti fac tie ce referate vrei, sa caut tot internetul pana gasesti tu ceva acceptabil, sa-ti platesc facturile si sa zic “wow!” de fiecare daca cand faci/spui ceva.

3. M-a apucat un sentiment de mila zilele astea. Nu glumesc, imi e mila de cineva in care domneste prostia si jegul (nu cel material), merg pe principiul “De ce sustii Umbrela Verde cand esti insusi un gunoi?” sau “De ce dai copy-paste la un text in care scrie ca nu e indicat copy-pasteul”.

4. Legat de postul asta, vroiam sa va zic ca am renuntat (sau nu am inceput sa urmaresc) la: Bored to Death (1 ep), Californication (3 ep), The Beautiful Life (0 ep), Total Drama Island (1 ep) si am pus pe lista de asteptare Cougar Town, Greek, House MD si Hung. Abia astept sezonul 6 din LOST, la 1 ianuarie.

5. eRepublik

6. Nu ma pasioneaza informatica.

Edy

1 Response to “v: array [1..6] of integer;”


  1. 1 robyy1 5 November 2009 at 19:18

    Noi suntem mereu centrul atentiei 🙂
    Eee bine ca am scapat ieftin noi,fata de Ana 😀


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

November 2009
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


