recunoaste-te! part 4

Sunt un specimen cu neuronii ce nu functioneaza cum trebuie din cauza lipsei fortei de frecare prezenta oriunde. Sunt bomboana de pe coliva, ai zice ca nu exist daca ti-as spune cate ceva despre mine.

In trecutul meu deloc indepartat citeam W.I.T.C.H. si ma uitam la Hannah Montana, dar acum sunt o tipa dura. Intorc orice replica si sunt “the best girl ever. :X:X:X” (inca mai citesc WITCH si ma uit la Hannah Montana. Uitai sa mentionez ca Gossip Girl e sursa mea de inspiratie. Ma uit pe Pro TV, normal).

In trecutul meu deloc indepartat obisnuiam sa mint si sa imi fac camera cu “steloootseh si ineemyoareh”, dar acum stramb din nas la orice om care imi iese in cale si zic “hellooo, grow up, baby boy” (+ o miscare din cap de genul Andreei Balan).

Cu toate ca am culoarea pielii inchisa, ma machiez cu negru la ochi cum nici cel mai emo copil n-o face. Si ma uit cu o privire de taur la orice persoana pe care o vad, cu o expresie de domnisoara urangutan (+ replica “bitch, please”). Adevarul este ca sunt urata. Cu ramuri de brad si globulete prin parul unsuros cu care pot face reclama la Untelemn de la Bunica as fi mai frumoasa.

In rest, ma imbrac in “fata cea rea, care da replica oricarei fraze, cea frumoasa, dupa care mor toti, aia cea mai interesanta din liceu”, DAR defapt sunt aia tocilara care moare de oftica daca nu ia 10 la istorie, latina sau biologie, care isi baga morcovu’ daca o ia unul putin mai tare, si apoi comentez (vorba aia, dupa razboi…), despre frumusete am o intrebare: “de ce sa te vopsesti bruneta cand esti bruneta deja?”, asa ca mai usor cu machiajul negru, da, mor toti cand ma vad, la ce fatza am… ca-i mai frumos coltul liceului dimineata si sunt atat de interesanta incat toata lumea se uita la mine (ramane intre noi faptul ca rade dupa aia).

V-am lasat, incepe Hannah Montana. “Bitch, let me tell you something. You gotta be kiddin’ me!”

xoxo, The Black Woman.

Textul de mai sus este un pamflet. Orice urma de ironie este absolut intentionata.

11 Responses to “recunoaste-te! part 4”


  1. 1 robyy1 4 November 2009 at 23:33

    😆 faza cu bomboana de pe coliva cea mai tare un 10 la religie meriti =))…despre tipa,ce sa zic sa fie la ea acolo 😀

  2. 2 D-na Nusha 4 November 2009 at 23:39

    :))…asta cu:”W.I.T.C.H.” e pe bune…am avut onoarea sa merg cu ea la calarasi si avea revista cu desene la ea,ma jur.prea de tot,,,off!!

  3. 3 A 5 November 2009 at 02:11

    Despre cine e vorba?

  4. 4 inside0my0head 5 November 2009 at 09:11

    Celebrity look-a-like – Cabral ?!

  5. 6 brrr... 5 November 2009 at 15:51

    ok..dar ma’ti faut curioasa..

    cine e?

    • 7 Andreea bitch! 5 November 2009 at 17:33

      Maicata e ! andd!you dont grow up in my face..si daca ma uit la witch care va e problema? ma oripiliati muistilor|!!!!1

  6. 8 deea 5 November 2009 at 18:36

    andreea dragoman;;)

  7. 9 unul din doi 5 November 2009 at 20:39

    1. postul este la modul general, nu e despre o persoana anume.

    2. andreea dragoman e la filologie, asa ca nu se poate sa fi dat ea comentul de mai sus, semnat de “andreea bitch” cu romana si engleza aia.

    Edy

  8. 10 Roxanne. 6 November 2009 at 18:39

    daca data trecuta am ghicit cine e,acum am ramas proasta=))
    nu-mi dau seama.
    oricum,foarte tare>:D<

  9. 11 sleeplessme 7 November 2009 at 17:32

    eu cred ca am ghicit. dar poate ma insel… 😕


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

November 2009
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


