recunoaste-te! part 90210 (marimea de la pantaloni)

Buna! Voiam sa ma prezint ca fiind diva liceului (sau cum ma stie lumea, aia care nu incape pe usa), fata finuta ca o rola abraziva de smirghel si suava ca o elefantica strearsa la popou cu 20 de m de servetel umed cu iasomie si extract de musetel;
Ma simt scuipata in cap si stearsa cu cotu’ de fiecare data cand se face caterinca de cineva, nu ca m’as crede buricul pamantului (acu’ fie intre noi, nu am cum, ca sunt mai mare decat axa pamantului)
De ceva vreme incoace mi-am luat camila cu dimensiuni de hipopotam , 536482-75343-87550, nu ma deranjeaza ca atunci cand mergem la scoala, facem umbra liceului de la poarta (deci, dimineatza nu e intuneric , sunt doar eu pe drum) dar cu toate astea ma simt ok in pielea mea, ca am spatiu, slava cerului. Desi lumea nu ma intelege (si nici n-am pretentia) , eu totusi ma bucur, ca pe mine iubeste si ma vrea (tehnic vrbind, sunt ditai salteaua, deci n-are cum sa nu ma vrea).
Una peste alta, o sa mai veniti voi la mine sa va invat cate ceva si o sa o fac dupa ce nu m’oti mai plagia, ca vad toata ziua la diferite persoane , statusuri cu fraze d’ale mele, nesimtitele dracu, gen.
“Moartea nu inseamna nimic, insa a trai infrant si fara glorie inseamna a muri in fiecare zi.” /
“In definitiv, nu anii din viata
sunt cei care conteaza, ci viata din anii tai!” si altele… in definitiv nu ma deranjeaza ca ma muscati de cur, ca aveti de unde (desi n’are nici cel mai mic efect, tot cat cisterna rompetrol sunt), ce ma deranjeaza e ca ma copiati si nu numai voi, ci tot mapamondu’ , sa nu mai zic de gagicile ex-ilor mei care oricum erau o adunatura de expitare si nu in ultimul rand ce celebritati gen regizori si scenaristi, nesimtitii dracu. Nu v-am spus? Pai sa va zic…eram intr-o zi cu a mea camiluta la o apa cu lamaie in parc si brusc m-a traznit o idee.Sa fac un serial, si ce-mi zic? Cum sa se numeasca?
Pai…Gossip Girl, si despre ce sa fie? Pai…sa fie asa, ea sa fie blonda, buna, talentata…bla bla, cu un blog…na na na si asa mai departe si sa vezi dracia dracu’…a doua zi a aparut sezonu’ trei pe net…. In fine, v-am lasat, ma duc sa ma relaxez, eu ma relaxez muncind, ca o diva ce sunt, cantand. Noapte buna, copilasi!

XOXO
Serena Van Der Woodsen

Celebrity look-a-like: Nikita din Romana. πŸ™‚

Pam-Pam!

Lory

8 Responses to “recunoaste-te! part 90210 (marimea de la pantaloni)”


  1. 1 ~rox~ 28 October 2009 at 20:24

    ups…cred k m-am prins cn e da nu sunt 100%sigura:))

  2. 2 robyy1 28 October 2009 at 20:52

    Diva….mmm..ce sa zic,sa fie la ea acolo daca tot este o cisterna rompetrol marfa fraza asta lory πŸ™‚

  3. 3 D-na Nusha 28 October 2009 at 21:06

    Am ras cu lacrimi cand am citit postul asta..dupa atatea mega descrieri ma simt un firicel de iarba,care sta mereu la umbra=))..chiar imi place bravo!!

  4. 4 Cosmina 28 October 2009 at 21:54

    S-o citesti Edy ca e geniala,sincer.Si celelalte sunt superbe,mai ales “Dictionar pentru indragostiti”,iti garantez ca o sa-ti placa :))

  5. 5 zburatorului 28 October 2009 at 23:39

    hahahahahh.. nu e f indicat pt mine postul asta, o sa-mi crape foarte recenta operatie de apendicita :)) (de ras, ca doar nu de tristete pt sarmana camila πŸ˜› )
    super tare! :))

  6. 6 loveisgreen 29 October 2009 at 13:15

    eu stiu despre cine e vorba

  7. 7 mcg 29 October 2009 at 19:55

    adevaru’ e ca e si greu sa iti dai seama cn e :)) :)) mi-era dor de voi πŸ˜€ k nu v-am mai citit de luni k nu mai am net πŸ˜€

  8. 8 Kiru 31 October 2009 at 09:09

    buna. nu stiu daca stiti, dar http://cris-buli.blogspot.com/2009/10/recunoastete.html cred ca va apartine. tipa are obiceiul sa imi ia si mie posturi. si aparent si voua. daca o cunoasteti si i-ati dat voie, imi cer scuze pt deranj πŸ™‚


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


