profa de info + the new hi5

Azi mi-a zis profa de info ca nu stiu sa vorbesc. Cand m-a ascultat, acum 2 saptamani, ma lua la misto si credea ca-i superioara intelectual. Da, profa de info, care face dezacorduri, care vorbeste de tot ce se intampla in scoala la ora si cea care ne spune ca-i place ratza pe varza. 😀

De-acum incolo o sa scriu ce nu-mi convine de fiecare data cand spune ceva. Ca daca vroia sa nu se afle, nu mai vorbea deloc. Dar, na, ce sa-i faci!?

(ps: bine macar ca pe noi nu ne face paraleli si analfabeti si nu rade de noi pe la alte clase. cel putin asa credem ca e, nu-i dam motive. nu zic de cine a vorbit, se supara inteligentii liceului)

(ps2: a aparut o noua versiune de hi5. animatia de pe prima pagina mi se pare foarte tare. incercati-l.)

Edy

4 Responses to “profa de info + the new hi5”


  1. 1 Cosmina 28 October 2009 at 22:30

    Pai: Cosmina,Andreuts,Cocutsa,Adelina,Ella,Anda.
    HãHãHã!
    cat despre profa de info,noi am lesinat de ras azi.
    cand i-a zis lui stres sa schimbe scrisu’ si el nu ca lui ii place nu stiu care sau altui coleg,cand a repetat de doua ori ca sa inteleaga oamenii “diapozitiv nou” si ala a dat de 2 ori click
    =))
    caterinca,mie-mi place mult de ea asa 😀

  2. 2 dont 30 October 2009 at 00:21

    stii ca e o vorba nu te pune cu prostu ca are mintea odihnita….cat circ mi-a facut mie profa de info in clasa a 12-a si acum cand am terminat o salut pe strada si intoarce capul…am iesit devreo doua ori de la ora ei pentru ca ne jignea….e o cauza pierduta….

  3. 3 chiricustefania 31 October 2009 at 21:35

    banuiesc ca ii barfeste pe aia de la 10 ami ca cica tot o roade prostia lor…:-??


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


