doua puncte deschide paranteza deschide paranteza

De ce isi fac toti prostii blog?? De ce fac 3 posturi pe zi si intre 1000 de cuvinte obtinute din copy paste, se gasesc 999 de smileuri “:)”?? De ce scriu daca nu stiu romana? Nu ca n-o stiu, dar sunt analfabeti. Nu stiu cum sa se remarce, pentru niciun om normal la cap nu ar da atentie blogurilor lor intentionat, si isi fac domeniu propriu. De ce aia cersesc commenturi pe blog cum cer pitzipoancele pe hi5?? De ce se LAUDA ca au cat mai multe linkuri in blogroll si cat mai multe commenturi de genul: “:))”, “f tare”, “corect”, “banner exchange faci?”, “aja e…”, “vreau sa sug pula”?? Ce-au cu youtubeul de-l muta la ei pe blog?? De ce, atunci cand apare ceva interesant la stiri, gasesti articolul la fiecare in parte??? De ce cred ca or sa ajunga vreodata “mari” (cum zic ei)?? De ce atunci cand se plictisesc incearca sa scrie in engleza cand nu intelegi ce scriu nici in romana (ei scriu cu mana lor, adica fara copy paste foarte rar, deci e de bine)?? De ce folosesc diacritice si scriu “ce mist-o e vide-o asta”?? De ce, mai nou, scriu cate un articol cu linkuri catre toti bloggerii care le dau commenturi?? De ce toti astia au numele blogului “Blogu’ lu’ Denys”, “Blogu’ lu’ Petryka”, etc.?? De ce fiecare isi face banner in PAINT, sau alt program care-l imita?? De ce cred ei ca oamenii pasionati de fotbal intra la ei pe blog sa vada rezultatele si nu pe gsp.ro (sau altul)?? De ce zic toti “hobbyul meu este bloggingul.”??

Stiu ca fiecare face ce vrea cu blogul sau, dar prostia si spiritul de turma domnesc in zilele noastre si 75 de procente din bloggeri sunt reprezentate de cacatii aia descrisi mai sus. Muriti!

Edy

15 Responses to “doua puncte deschide paranteza deschide paranteza”


  1. 1 StrangeTheories 25 October 2009 at 21:54

    Ma cam regasesc in chestia cu legaturile catre toti ceilalti bloggeri. Cumva vrei sa mor? (nu stiu daca se poate sa scapati asa usor de mine) Nu conteaza.
    Despre bannerele in paint… daca nu toti se pricep ca tine in PS, ce vrei? Eu prefer Paint pentru ca e simplu, si mult mai dotat in windows 7 :>
    Ah… si am uitat:
    F tare
    Corect
    facy b@nN3r 3xch@ng3?
    Si sa nu uitam… vreau sa dau limbi in p**da

  2. 2 unul din doi 25 October 2009 at 21:58

    Ma refeream la articole de genu asta: http://c.pricop.info/?p=369 cu linkuri catre ultimele posturi. πŸ˜€

    Edy

  3. 3 StrangeTheories 25 October 2009 at 22:06

    aham.. aici chiar ca ai dreptate. F tare; Corect, nu mai vreau banner exchange si nici sa mai dau limbi :))

  4. 4 Deea 25 October 2009 at 22:16

    Tu ai un fix cu astea.

  5. 7 o parere 25 October 2009 at 22:54

    inainte in lehliu doar 2-3 persoane aveau blog, si ma refer la “inainte” acum aproximativ 3 ani…dar astazi blogurile au aparut ca ciupercile dupa ploaie, spre exemplu reasons, vechiul clamed, edy&lory, lehliu mania, cafeaua cu zahar, in principiu blog-uri cu mai multi administratori…dupa parerea mea un blog ar trebui sa fie nu neaparat distractiv ci individual pentru ca e mai placut sa citesti ideile unui singur idivid care intr-adevar are idei bune si se pricepe la scris…e absolut normal ca un blog plin de tampenii sa dispara intr-un timp foarte scurt, ma refer aici la ceea ce ai scris si tu mai sus, oamenii de plictisesc de banalitati, nu? ar trebui sa scrii din nou pe vechiul tau blog…

    • 8 unul din doi 26 October 2009 at 00:00

      De ce sa scriu pe vechiul blog? Am renuntat la el pt ca mi-l citeau parintii si cand faceam un post in notepad, la verificare taiam jumate din chestii doar ca sa nu le vada altcineva.

      edy&lory a aparut pentru ca suntem destul de buni prieteni si ne0am gandit inainte la faza. Si nu pot sa zic ca aparut ca toate astea, pt ca eu am aproximativ 2 ani in blogosfera si Lory 1 si ceva.

      Edy

  6. 9 o parere 25 October 2009 at 22:55

    individ*
    se*
    imi cer scuze pentru greseli

  7. 10 memoirsofacrazygeisha 25 October 2009 at 23:28

    de ce isi fac blog????k sa ne arate si noua cat de idiotzi sunt, si ca stiu toate semnele de pe mess πŸ˜‰ ;;) :)) :))) :)) aqm ma dau si io mare k le stiu p-astea, k nu-s experta in kestiile astea :D.asa si cum ziceam vor sa ne arate si noua cate stiu ei sau nu stiu.si dupa cum vezi cineva iti sugereaza sa te intorci la hakuna matata ;))

  8. 11 robyy1 25 October 2009 at 23:52

    Mmm ce sa zic,cam dauneaza copy-paste’ul asta,din ce dai mai mult cu atat iti intra in reflex[am avut noi probl candva cu copy’paste],asa ca mai bine esti original si scri un post pe luna decat 70 si alea copy/paste :D.
    Pacat de domeniu,daca ai incerca sa scri cv interesant ai avea mai mult succes πŸ˜€ si pozitia in zelist mai sus =))

  9. 12 StrangeTheories 25 October 2009 at 23:19

    Doar o mica chestie. “Cafea cu zahar” e facut de mine datorita Roxanei. M-a batut la cap o saptamana. Si dupa cum cred observa acea parere anonima (articulata cu articolul nehotarat “o”), acel blog nu a fost facut de persoane care au mai avut blog, ci de persoane care n-au mai avut (cu exceptia mea… eu am fost luat pentru ca vroiau veterani in staff… oricum eu nu prea scriu pe ala pentru ca il am pe-al meu).

  10. 13 sleeplessme 25 October 2009 at 23:49

    vai! ma doare capu’ rau de tot! ce mai conteaza care are blog de 1 zi, care are de 10? da-l incolo de blog, vechi sau nou!
    sa-l aiba daca n-au ocupatie… cine-l citeste?
    daca ai talent, scrie si lumea va citi ceea ce scrii! daca nu ai, dar tot vrei sa scrii (ce e drept, tre’ sa fii chiar prost dar exista cazuri), scrii dar nici dracu nu iti viziteaza pagina. fa-ti naibii rost de un hobby si da-o incolo de treaba!
    bun, am inteles, ai descoperit internetul, e trist, dar nu-ti f**e capul incercand sa innebunesti pe altii!
    in aceasta situatie, parerea mea, edy are cea mai multa dreptate.

  11. 14 sleeplessme 25 October 2009 at 23:53

    aa, si inca ceva…
    blogurile: reasons, vechiul clamed, edy&lory, lehliu mania, cafeaua cu zahar (scuze, am dat copy-paste:D) sunt niste bloguri cu adevarat BUNE! nu conteaza cat de vechi sunt! daca sunt originale si sunt citite, nu mai conteaza istoria si vechimea!
    adica, nu stiu despre voi, dar eu prefer sa citesc, spre exemplu, edy&lori in locul faimoaselor “cabral” sau “bendeac”.
    acelea mi se par complet lipsite de sens si de amuzament!
    din nou, PAREREA MEA! daca nu sunteti de-acord, treaba voastra!

    xoxo

  12. 15 cineva 26 October 2009 at 00:55

    “Stiu ca fiecare face ce vrea cu blogul sau, dar prostia si spiritul de turma domnesc in zilele noastre(…)Muriti!” Esti tare! :)) Tu de ce ti-ai facut blog? πŸ˜‰


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


