Pregatire.

Voiam sa-mi anunt lipsa de pe blog in weekendul asta,o sa va las doar pe mainile colegului care, are si el planurile lui.Eu o sa plec undeva la malul marii sa ma porcesc , in cinstea unei tovarase care devine majora cu acte in regula si ca, tot omu’…hai sa bem. Pentru aceasta activitate des intalnita la adolescenti, mie-mi trebuie o pregatire aparte deoarece pe langa faptul ca pot sa ma desfasor in timp si spatiu, am si de castigat un pariu cu o ruda apropiata, e o chestie gen…care pe care :)) .Faza cu bautu’ e un sport des intalnit la adolescenti contemporani, cei fara preocupari gen cititu’ cartilor de la jurnalul national, jucatu’ excesiv de conquiztador (10 din 24 de ore), tocitu’ pentru tezele care inca nici nu s-au fixat sau mai rau… pregatirea pt bac inca din clasa a 5-a;DAR!!! La mine e mai special, la mine nu e ca la toata lumea, adica eu daca ma imbat nu sunt ca voi toti, eu sunt mai cu mot,’ a mai coioasa din parcare, adica pe mine ma canta tot Lehliu a doua zi, asta era ideea, nu ca m-ar misca vr’un pic, chiar deloc, nu ma deranjeaza ce zic cei care au inteligenta undeva sub nivelul marii…. am zis asta, asa ca sa fie bine, sa inteleaga poporul ca nu-mi face rau prin asta . I’m overprotected.

Ce voiam sa mai zic e ca este posibil sa-mi postez melodia de saptamana asta …duminica seara-noaptea, cand ma intorc…daca nu, chiar luni dupa amiaza si mai este posibil ca melodia sa fie ciudata, house-manea deoarece ducandu-ma la petrecere…nu o sa ascult rock, ca nu mi-a facut mama mie petrecere, e petrecerea fetii aleia si ascult ce vor toti invitatii(des nu e manelista) , deci s-ar putea ca melodia sa vi se para ciudata.Ciudata pt mine. In fine…

Sper sa aveti un sfarsit de saptamana pe placul vostru, relaxan,zbuciumat,dansant,mahmur,banos…cum vreti voi, v-am last.

xoxo

L.

2 Responses to “Pregatire.”


  1. 1 robyy1 24 October 2009 at 11:33

    o să ne fie dor de tine,cu cine râdem noi la bâlci =))…bafta la stii tu ce 😉


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


