relax, take it easy

Am iesit si eu ca omu’ azi, la o samanta pa treptele da la sala da sport ca sa mai iau o gura de aer poluat, sa mai pipez putin cu niste tovarasi, mai o caterinca, mai un hahaha…s.a.m.d , caci m-am saturat de scoala si monotonie, de misto-ul pe care profesorul X incearca sa-l faca vis-a-vis de mine, chetie care nu ii iese, desi nu imi permit sa comentez, sa ma desfasor in adevaratu’ sens al cuvantului deoarece am deja nota 9 la purtare,deja!Deci va dati seama ca pana la sfarsitul semestrului ajung la -20… cum sa zic, bai baiatica, tu incerci sa fii ironic cu mama ironiei? Nu, nu…stai asa ca nu merge. Ceva pierd in ecuatia asta… asa si cum ziceam, am iesit sa ma destind, s’am reusit, cu putine lucruri materiale, un pachet de tigari…hai doua ca estem multi, o sticla de cico la 2,5 l (promotia de paste) , o punga de seminte si cateva persoane cu un simt al umorului dezvoltat,sau nu.S’uite asa m-am simtit eu bine, cu curu’ pa trepte, cu caterinca’n gat… deci recomand tuturor stresatilor,celor cu cearcane pana’n buricele degetelor de la picioare si celor cu budigaile cacate de grija zilei de maine…iesiti si radeti cu si de cine puteti, fara cenzura, fara limita bunul zimt…prinde bine…dpdv moral, ca fizic…iti inghiata toate cele ca e  canceroza  afar’ …  in fine… va las’ cu o melodie faina dela blecsi, melodie pentru heurovision…

L.

4 Responses to “relax, take it easy”


  1. 1 memoirsofacrazygeisha 22 October 2009 at 22:26

    mda…am ras….dar doar putin ;)) :D…marfa rau mel…am iesit si eu putin in seara asta cu o pr f buna la o samanta de vorba si mi-am dat seama k nu mai iesisem in parc de vreo luna k nu mai amcu cine 😐 asa k data viit poate ma luati si p mn daca se poate, si daca o sa pot si eu 😀 c zici lory?

  2. 4 robyy1 22 October 2009 at 22:30

    Cum era aia cu clatita?! =))=)) …Mda,ce sa zic despre melodia doar ca este la sentiment,ahh ce imi place 😀


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


