“monotonie strict crescatoare”

Plictiseala ne mananca. Am un program iritant de monoton, nu imi place sa ma plictisesc, dar n-am impotriva. M-au parasit fortele, chiar am primit zilele trecute prin mail o avertizare. Zicea ca partea fizica din graficul bioritmului meu (sau ceva de genu) este minima saptamana asta. Se observa, va zic io.

In rest… ma duc la scoala… tocmai de-aia am un potential deosebit, uitati dovada, model de elev eminent: poza. Maine trebuie sa predau un proiect la istorie cu tema “atrage turistii straini in Romania”, care e in sfarsit ceva interesant.

Sunt la curent cu serialele, in afara de Californication pe care-l neglijez din lipsa de timp si Heroes, caruia i-am terminat abia primu sezon (e foarte misto, il recomand). Alte filme/seriale gasiti pe pagina Edy.

Asteptam in continuare clienti pentru campionatul de conquiztador. Hai ca ma bag la Heroes, v-am lasat.

iEdy ( nu e varianta taraneasca, e de la Apple =)) )

6 Responses to ““monotonie strict crescatoare””


  1. 1 robyy1 21 October 2009 at 15:20

    Diseara poate iesim si noi afara,nu? 😀

  2. 2 boredman 21 October 2009 at 22:38

    App de filme, ti-am zis ca apare joc Prison Break?

  3. 3 Deea 21 October 2009 at 22:53

    Azi am iesit la tabla sa stabilesc monotonia unor functii. Erau strict crescatoare amandoua 😀

  4. 4 unul din doi 21 October 2009 at 23:49

    2 (doua )functii m.s.c., stiam eu ceva. :)) Foarte tare.

    Edy

  5. 5 unul din doi 21 October 2009 at 23:51

    Eu am iesit ieri dar era una singura si era strict descrescatoare. 😀

  6. 6 sleeplessme 22 October 2009 at 18:50

    vreau si eu sa intru in concursul ConQUIZtador. (yay, mi-amamintit unde se pun majusculele)
    conquiz. id: irinaa01mj

    aa, si eduard, sper ca n-o sa ma iei drept o vacuta dar ai o greseala mica mica mica in post! nu scriu aici, ar fi urat! intreaba-ma pe mess cand ai timp si chef si-ti voi spune!

    P.S.: nu este legata de text (greseala aia mica mica mica):D


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


