campionat de conQUIZtador

Cum ma ‘propulsam in visare’ cu Lory, incercand sa gasim ceva constructiv si creativ de facut, ne-a venit o idee. “Hai sa facem campionat de Conquiztador!”.

Daca stiti jocul Conquiztador puteti sa ne ziceti pe blog sau in privatca vreti sa participati la asa ceva. Primele conditii ar fi sa invatati la Lehliu (ca sa putem tine legatura) si sa va placa competitia. Asa ca trebuie sa strangem 27 de insi care se vor bate in separeu cate 3, pana vor ajunge ultimii 3 in batalia finala, unde se vor da premii la alegere, in functie de locul obtinut.

Va asteptam inscrierile. Puteti da comment sau ne puteti zice la liceu.

later edit: Taxa de participare: 2 RON.

Amandoi

10 Responses to “campionat de conQUIZtador”


  1. 1 g30rg3 18 October 2009 at 20:36

    Ma inscriu πŸ˜€

    ID: g30rg3_dnm
    Cont Conquiztador: g30rg31

  2. 2 ruoxy 18 October 2009 at 21:01

    ma inscriu si eu:X

  3. 3 StrangeTheories 18 October 2009 at 21:06

    si eu!! si eu!! si eu!!
    si Rox!! si Rox!! si Rox!! :)))
    Fara numaaaaar!!!
    Si de ce doar 27? puteti si cu 9… sau si mai multi pe viitor daca o sa iasa asta bine πŸ™‚

    • 4 unul din doi 18 October 2009 at 21:12

      deoarece colectam si cate 2 lei, taxa de participare, iar banii vor fi folositi pentru cumpararea a 3 premii ce vor fi acordate primelor 3 persoane din clasamentul final… deci 27, ca sa avem sificienti bani si pentru ca perioada de desfasurare a concursului sa fie mai mare…
      L.

  4. 6 StrangeTheories 18 October 2009 at 22:30

    Okay… sper ca nu dati lopetici si galetuse (ca la balul primaverii) castigatorilor πŸ™‚ Si scrieti mare sus:
    “Taxa de participare 2 lei”
    Si inca ceva… sper ca anuntati si voi cu 2-3 zile inainte de inceperea lui πŸ™‚

  5. 7 unul din doi 18 October 2009 at 22:41

    Da, normal, o sa scriem cateva reguli, toti participantii si mai ales DATA desfasurarii. πŸ˜€

    Edy

  6. 8 sleeplessme 19 October 2009 at 18:54

    Pt Eduard: Mi-am petrecut 8 ore din viata mea pretioasa incercand sa gasesc cateva melodii care (sper) sa-ti placa! Mi-am storcit creierii mult si bine.
    Nu am crezut ca ar putea sa fie atat de greu dar se pare ca a fost un fel de tortura…eu vroiam sa-ti propun “cry” sau “i want you back” dar dupa aceea mi-am amintit ca tu esti cu rock-ul si astea! Asa ca am facut un FOARTE MIC playlist Ce am gasit eu nu este NUMAI rock, dar sper sa-ti fie pe plac! Neah, sunt chiar curioasa!:D

    1. Butterflies
    2. Privacy
    3. Butterflies
    4. Remember the time
    5. Morphine
    6. Say Say Say
    7. Stranger in Moscow
    8. 2 Bad
    9. Ghosts
    10.Speechless

    Deci, cam astea-s! Daca nici acum nu ti-am ghicit gusturile, ma duc sa ma impusc! Doar sa ma anunti cand fulgera afara, ca sa nu auda nimeni pistolul!
    xoxo

    P.S.: Desi melodiile sunt numerotate de la 1 pana la 10, nu inseamna ca in ordinea asta imi plac mai mult. Toate imi plac la nebunie! Dar ma rog…important e sa aud parerea ta! πŸ˜€

  7. 9 sleeplessme 19 October 2009 at 18:57

    Scuza-ma, am scris de doua ori “Butterflies”
    La 3 este: “In the closet”.

    Greseala mea!:D

  8. 10 sleeplessme 19 October 2009 at 20:36

    btw, cine mai vine la “this is it”?:D


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 63,746 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


