News

“Hepi barzdei lu’ Mirelei a lu care e ziua azi”…desi inca nu e ziua ei.

Ziua ei e maine dar totusi vreau sa fiu sigura ca voi fi prima care ii zice la multi ani(acu’ fie intre noi, de o saptamana ii tot cant da’ nu se simte sa dea o bere acolo, chitra) ca de cinste oricum nu scapa,stie ea. Asa,poate ca asta face din weekendu’ asta unul dragutz, unul cu putin actiune, doar ca… tre’ sa fiu antena la ce se intampla in jur caci colegu’ Eduard,daca ia la bord,e fotogenic si se lasa fotografiat sau chiar filmat iar asta inseamna ca ne sapam groapa singuri, intr-un fel sau altul. Trecand peste partea asta, desi e partea mea preferata, ca e vorba de bautura moca, asa…cum ziceam trecand peste, viata-i monotona, cateodata, nu si atunci cand ai limbaritza, asa ca mine acum si ca Andreea Stamate mereu.. πŸ™‚ intelegeti voi ideea , Heeeeeeeeeeeeeeey prieteni. Si trecand si peste asta, ma aflu in impas, nu stiu ce sa fac acu’..in fine, e vorba de o problema mai delicata, da’ sper sa iau decizia corecta, dec rugati-va, aprindeti candela, ma-sa mare lu’ Edy, aia cu kent 8-ul , Hd mai nou.. :)) .

Si asa ca de sfarsit de post…va las cu o veste, ne tragem radio, eu cu colega of corz, o sa fie ceva dragut, interesant , ceva ce merita ascultat. Momentan lucram, o sa avem muzica d’asta se va place voua…zdranganea d’asta, House o ora maxim 2, hai ca’s indulgenta πŸ™‚ si in rest o sa aveti folk,pop,rock,pop-rock,punk si noaptea, vineri noapte….un rock d’ala nenorocit de va face creierii terci. πŸ™‚ Asa, ca sa fie bine.

11 Responses to “News”


  1. 1 StrangeTheories 16 October 2009 at 00:06

    OOh… si eu mi-as fi facut radio dar am netul prost…:)
    O sa-ti auzim si vocea (numai pt asta as asculta radioul)? Ceva cantece speciale gen noapte albastra?? Veverite? Sau doar muzica?? Poate il bagi si pe Edy si veti face “emisiune” zilnica cu ceea ce scriati de obicei pe blog πŸ™‚
    Legat de muzica house… am o rugaminte… fara inna ca e cam boring πŸ™‚

  2. 3 memoirsofacrazygeisha 16 October 2009 at 12:57

    Happy Birthday Mirela!!!

    va trageti radio, ah???sa ne anuntati si pe noi knd ii dati drumu’ kiar daca nu sunt fan rock πŸ˜€ πŸ˜€

  3. 4 deea 16 October 2009 at 14:48

    la multi ani mirela:X k si tu esti hey hey prietena mea:X

  4. 5 robyy1 16 October 2009 at 16:42

    da lma mirela:*:* sa cresti mare s.a.m.d
    Aha va faceti radio,si o sa bagati si melodii house gen Inna =))? doar a castigat ,,Best Romanian Act” la MTV deci a fost mai tare ca Puya,Smiley,David Deejay,Tom Boxer…asa ca trb sa bagati macar Amazing sau Oare πŸ˜€

  5. 6 unul din doi 16 October 2009 at 17:47

    HAPPY BIRTHDAY!!!

    Adaug ca azi e si ziua solistei de la Blaxy Girls si mai ales a INNEI!!! :)))

  6. 9 unul din doi 16 October 2009 at 20:32

    A carei soliste pisi? A Amaliei(aia buna) a fost pe 15 iunie, a Rucsandrei(vocalul) pe 14 sau 15 august, cand am fost eu la Callatis, nu mai stiu sigur, a Annei(blonda) a fost pe 7 octmbrie si mai sunt surorile Marinescu, Gela(aia cu aparat dentar) si Cristina(cea cu parul mov), sau altfel zis…bassu si cu toba mare, una pe 20 martie si cealalta pe 29, mai e vr’una si eu nu o stiu?
    L.

  7. 10 unul din doi 17 October 2009 at 01:01

    Inseamna ca am gresit eu, eu n-am stat sa caut zilele de nastere ale fiecareia. Pisi. πŸ˜›

    E.

  8. 11 unul din doi 17 October 2009 at 10:44

    Eu le stiu de la hi5. pisi :).
    L.


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


