Dor de noi

Nu am mai rostit de mult timp “noi” cu certitudinea ca acest noi exista si nu ma voi trezi ca dintr-un vis cu lacrimi seci pe obraz. Inexistenta unui lucru nu impiedica aparitia dorului de acel lucru si desi relatiile dintre fiecare cu fiecare sunt tensionate, mai toti simtim aceiasi chestie, dor. Dor de serile instelate cu luna plina, de focul vazut in ochii calorlati, de caterinca facuta de noi, de sunetul de citara dezacordata si de voce chinuita… de ultiul fum din tigara celuilalt, de mahmureala de dupa si de cafeaua de la gara…

Inca as vrea sa ma intorc in timp, pentru  zi numai si apoi sa imi revin pentru ca stiu ca oricat m-as intoarce va sosi din noi vremea despartirii si de frica ei as fugi… era o perioda in care cand ziceam noi, ma gandeam la lucruri straine , lucruri parelele cu adevaratul intles al cuvantului,pentru mine. Dar timpul sta si noi trecem prin el, imbatranim, uitam ce odata ne facea sa zambim cu inima fara nelinistea ca-ti va crapa zambetul pe buze din cauza tistetii de dupa…cu toate astea inca imi doresc sa stau cu voi acolo unde apa marii spala nisipul, cu picioarele in spuma sau sa simtim cu toti cum zapada  crapa sub skateri de dorul nostru…

4 Responses to “Dor de noi”


  1. 1 unul din doi 14 October 2009 at 23:38

    Azi am baut o cafea (nr 6 de la automat) dupa internat cu Simona si mi-am amintit de vremurile alea. 😀

  2. 3 dyba 26 October 2009 at 17:33

    mi-au dat lacrimile. sunt la servici si citesc ca proasta tot clamed-ul; si tot….imi bag sincer toata pula….vreau acolo


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


