In sfarsit

Slava cerului , mi-au reparat astia strada, cam tarziu da’ mai bine mai tarziu decat niciodata, adica au lucrat asta’vara, au sapat, au astupat au repatat-o , au sapat iar si asa au lasat…adica e ceva gen de vro 5 ani, in fiecare primavara-vara la mine pe strada se lucreaza, se baga conducte, se scot conducte dupa care se baga altele ca sa fie scoase…e amuzant cum ne jucam de-a sapatu’ si ingopatu’…intelegeti voi ideea, adica traim in Romania, tara tuturor posibilitatilor.Eu calma de felu’ meu asa nu le zic nimic edililor, nu ma complic, nu ma intereseaza ca strica ca sa aiba ce repa, mie mi se pare total logic ce fac ei, nu stiu voua… 🙂 , ma enerveaza dezastrul de dupa perioada de  demolarai si  timpul scurs pana se apuca de raparatii,adica au stricat strada acum vro 5 luni si n’au mai miscat un pai (in bine) pana ieri cand in … o ora doua au facut-o pe toata, adica pe la 1 si ceva am ajuns eu acasa si nu era nimic schimbat si nici vro’ urma ca se va schimba ceva…m-am culcat de la 2 jumate la cinci si pe la sase aud ca avem strada facuta,eu nu stiam o iota de ce se intamplase…ce rezulta? Ca se poate , da’ nu se vrea… adica fara bunavinta nu reparam nimic din ce am stricat… ca ce rost are?

Trecand peste…acu’ arata bine, e frumoasa…pietruita cu niste pietre albe dragute si e mult mai lata, au loc doua masini  si daca ma chinui , si eu pe langa, cu bicicleta…  tot ce vreau e sa vad cat mai dureaza pana la prima  noua demolare, e ca o traditie, ce dracu, doar nu o sa ne bucuram prea mult de o strada pe care se poate merge ca ni se urca la cap…

1 Response to “In sfarsit”


  1. 1 memoirsofacrazygeisha 13 October 2009 at 16:18

    ha ha ha…mie mi-au reparat-o de vineri :))…nu mai iau noroi pe incaltari de pe strada mea, iau din oras k e plin d noroi X(….da aqm arata super bn strada ;))


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


