Monden

Uitai sa mentionez ca extraordinaru’ bal al bobocilor strambi de anu’ asta va avea loc vineri pe 30 octombrie 2009 , nicaieri atundeva decat la mareata Casa de cultura, bagati-ai pula’n ea :). Si eu ca o lady ce sunt ma gandeam sa ma pitzesc, gen machiaj glamour, toace,fusta si corset si eventual mana in gips , mana de are atarna o geanta….da’ acu’ ca stiu locatia, ma gandeam sa schimb fusta si corsetu’ cu un ciolofan prins cu doua sarme sau in cel mai bun caz cu un trening si eventual sa ma fac eu toc de beata….cum adica la casa de cultura? Cu banci si scaune de la scoala in loc de mese? Neoanele din tavan aprinse in loc de reflectoare? Muzica de la sistemu’ prin care canta Stefaneasca rugaciunile de Paste? Si pe deasupra…. usile inchise , adica fara bautura si tigari…zici ca nu pot sa imi iau tigarile si bautura in geanta, ca ma controleaza Pulica Constantin la intrare si eventual imi baga mana si in chiloti sa vada daca am ceva…ceva strain. Frumos bal se anunta…ce sa zic, felicitari organizatorilor…la anu’ poate mergem la cantina la internat… πŸ™‚

8 Responses to “Monden”


  1. 1 unul din doi 8 October 2009 at 22:00

    =))) LOOL

    Da, la cantina. Urmeaza la Emil la etaj si eventual la carciuma de la bariera. :))))

    E.

  2. 2 robyy1 8 October 2009 at 22:18

    =))=)) si eu vroiam sa imi iau camasa cu guler ridicat dar m-am razgandit,intre timp :))..

  3. 3 memoirsofacrazygeisha 8 October 2009 at 22:26

    pai mai lory….nu stii cine il organizeaza?????:)):)) hai k e tare rau anu asta balu at :))…inainte se facea la hali,dupa ibiza si aqm la casa de cultura :)):))…imi place faza cu sistemul prin care canta Stefaneasaca rugaciunile de Paste:)):))…esti nebuna rau :)) :*

    • 4 robyy1 8 October 2009 at 22:40

      nu vi si tu? ca sa facem caterinca mai mare pe acolo,sau mai bine iti pastrezi anominatul dar oricum nu te cunosc foarte multe persoane πŸ˜€

      • 5 memoirsofacrazygeisha 9 October 2009 at 10:40

        da ce, tu stii cn sunt?;))…sa stii k sg bal la care am fost …. a fost cel cand eram eu a 9-a….k in rest nu mi-a mai placut… πŸ˜€ nici cand a organizat clasa mea nu am fost k nu mi-a placut deloc cum au facut,a fost mare scandal at :)):))…sa vdm cum o fi si anu asta :))….lory vezi sa nu faci prea urat acolo ;))

  4. 6 StrangeTheories 8 October 2009 at 23:25

    Eh… la anu’ clasa noastra organizeaza balu’… daca il organizeaza Edy si gasca (ceea ce nu prea cred…) va fi super… oricum nu ma mai duc la nici un bal… fac ceva in ele ca peste 50% din petrecareti sunt tigani…
    Si anul asta poate va canta Stefaneasca la bal… n-or mai avea bani de DJ si o baga pe ea cu diapazonu’… doar are clasa de a 12-a si trebe sa participe cu ceva la bal πŸ™‚ >:).

  5. 7 A. 9 October 2009 at 00:13

    Foarte tare:))))))))

  6. 8 robyy1 9 October 2009 at 12:43

    @memoirsofacrazygeisha: Da stiu stiu cine esti πŸ˜‰


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


