Tipic

: ) 🙂 :). V-am mai zis ca niciodata n-am fost un elev model, eram genu’ ala  fixist, care stia bine ce are voie si ce nu, din punct de vedere legal…insa avea o placere deosebita. Sa futa profii la cap,placerea e placere dom-ne…si e ca o traditie pentru mine. Anu’ trecut am avut …vro’ 7 la purtare, da…7 am impresia, nu mai stiu sigur si in generala am avut nota sczuta la purtare de vro’ 3 ori, prma data intr-a 3-a cand am avut B, in foc de Fb si de doua ori in 5-8 …din diverse motive. Acu’ fie  vorba intre noi …mi se rupe, sincer.D’a grav de tot mi se rupe caci stiu ca asa cum am mai avut nota scazuta…pot sa o mai am si sa vezi ca d’aia nu mai beau cafeau linistita sau d’aia nu mai comentez cad profu’ X nu are dreptate….  acum de curand, azi defapt am auzit ca profesoru’ poa’ sa-si bata joc de elev, ca asa i se scoala lui…bine e mult spus ca i se scoala…asta e istoie,pun pariu. Sa nu zic i se scoala…o sa zic pute, deci…ca asa pute el…poa sa-si bata joc de tine ca persoana, nu ca elev caci tu nu esti elevul Coimanescu Ion, esti doar Ion in fata lui pen’ ca titlul de elev trebuie castigat… pai cum pula vine asta? In seamna ca si Ion poate sa isi bata joc de profsoru’ X, ca nu si-a batut joc elevul Coimanescu… ci doar Ion.Nu? Acu’ daca tot v-am incalzit…sa va zic si contextu’…defapt ce rost are contextu’….ideea e ca am facut un semn gen nu stiu , cand am fost intrebata une’ mi-e prietena, un semn care nu era _|_ , era gen…labix. 🙂 . X a luat foc. Mi se rupe, da’ ce eu sunt birou  de informatii, daca pretena mi-era la tragere ai eu ii ziceam profului x, mai lua foc….ca na, doar nu era vina mea, eu doar fusai sincera…X, inceraca sa fie ironic si sa ma raneasca la pifomentru…nu merge tati cu mine, daca eram vro’ Greta 2 (o colega de anu’ trecut)  poate plangeam sau cine stie ce…. da’ asa… sunt sigura ca o sa mai auzim unu’ de altu…ca ca e mica bodega cu nume de grup scoalar. 🙂

Lory

2 Responses to “Tipic”


  1. 1 inside0my0head 8 October 2009 at 21:54

    Bausei ceva inainte sa scrii postul asta? Ai cam multe greseli pentru Lory.

  2. 2 unul din doi 8 October 2009 at 23:29

    NU, nu bausem…jur. Da’ nu l-am corectat pur si simplu…din lipsa de chef si mai ales ca persoana de care vorbesc nu are atata importanta incat sa ma chinui sa corectez postu’…daca intelegi ideea.


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 63,746 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


