q: cate picioare are o gaina? a: 54

Ce e bun e ilegal, imoral sau ingrasa.

Am avut chef azi de Conquiztador la ora de info, dar din pacate nu am facut in laborator. Acum am ajuns acasa cu chef de joc si mi-am amintit ceva. Au creat aia o sectiune Junior, care e misto. Bine, exceptand intrebarile de genul “Cate picioare are o gaina?”, sunt si intrebari ce tin de chimie, matematica de clasa a 10a de exemplu. E interesant pentru ca nu joci doar la noroc, ca la poker. Adica sunt unii care stiu in ce an s-a nascut un roman cu un nume pe care nu stii sa-l rostesti si nu stiu cate culori are steagul Italiei. Te oftici cand gasesti persoane de genu asta. Asa ca nu stiu ce defect sa gasesc sistemului. Ilegal nu e, imoral nu, poate ca ingrasa daca joci mult si mananci la pc fara sa te misti toata ziua.

Dar nu asta e problema, mi-am dat seama ca fiecare lucru bun are cate-un cusur. Am stat si am analizat problema si mi-am dat seama ca orice lucru bun pentru mine sau care imi place are un defect. Exista, deci, vreo chestie buna care sa nu vina la pachet cu una rea?

Edy

8 Responses to “q: cate picioare are o gaina? a: 54”


  1. 1 A. 7 October 2009 at 13:56

    Foarte interesant jocul…ma mai joc si eu din cand in cand:)

  2. 2 unul din doi 7 October 2009 at 14:22

    Sexu’,Edy…sexu’, e ecologic,util,placut,necesar, are efecte calmante si te acjuta sa te concentrezi mai repede….:>

  3. 3 unul din doi 7 October 2009 at 14:31

    Si tu acum imi zici ca nu are nicio parte rea?

  4. 6 Maria 7 October 2009 at 17:28

    Nu mai incerca sa gasesti raul in chestiile pe care le consideri bune…ce e bun,e bun si atat. ;))

  5. 8 Hanny-Bunny 8 October 2009 at 11:27

    Well, Edy…nu este. Toate lucrurile bune trebuiesc sa aiba ceva negativ, altfel nu ar mai exista vesnicul dualism :))


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


