Ma mentin , ce pula mea….

Am auzit ca daca te duci la scoala te ingrasi , e logic din moment ce stai ca vaca-n banca toata ziua, singuru’ efort fiind cel depus in deplasarea pana la coltu’ liceului pentru a fuma linistit o tigara si ca elev model ce esti…iti permiti sa intarzii 5 minute ca sa iti iei si o cafea…ca te ustura gatu’ de la tigara seaca dimineatza…zau. Acu’ ca veni vorba de scoala…azi iar n-am fost…da’ de maine ma duc, jur. Adica injur… πŸ™‚ trecand peste profesorii care se baga in viata ta mai rau decat ma-ta si care abia asteapta sa te prinda la colt sa te toarne…eventual lu’ ma-ta direct…nu sa ii zica dirigintei sau directoarei, nu. Da’ ce rost are sa ii explice cineca unui copil de ce nu e bine sa fumezi si sa bei? evntual….e mai bine sa ii interzici , fara explicatii.Asa,cu excepita chestiilor enumerate mai sus…liceul e bun, acu’ hai sa trecem cu vederea si cacaturile ce-ti sunt bagate in cap chiar daca nu sunt necesare…gen religie, nu toti credem , in pula mea….de ce tre’ sa invat dacaΒ  nu cred, ar trebui sa existe un drept de a alege caci asta e discriminare, adica pe mine ca ateu ma obligi sa mananc Iisus pe paine?Β  Asa…daca trecem si peste asta… e chiar un liceu bun….bine ca….putem face abstractie si de tigani care nu au nici un rost in liceu da’ totusi rasar in fiecare zi acolo din pricina pizdelor proaste cu rol de colege…intelegeti ideea? Daca nu…va zic ca am una in clasa cu copil acasa,acu’ ca m-am facut inteleasa…. e un liceu bun.

9 Responses to “Ma mentin , ce pula mea….”


  1. 1 petunia10 7 October 2009 at 22:31

    am inteles ca v-a invitat si la botez
    =))))

  2. 3 unul din doi 7 October 2009 at 23:07

    Pai pula mea, doar nu era sa lipseasca primaritza de la vreun botez…

  3. 4 unul din doi 8 October 2009 at 13:36

    Edy calmeaza-te, lasa fata’n pace….toti ne inselam cateodata…unii ne dam seama, altii nu. πŸ™‚

  4. 5 memoirsofacrazygeisha 8 October 2009 at 14:10

    ba ia semnati-va cand dati comentarii ca induceti lumea in eroare πŸ˜‰ πŸ˜‰

  5. 6 boredman 8 October 2009 at 15:19

    memoirsofacrazygeisha(iar am dat copy+paste) are dreptate.
    App, felicitari pentru pozitia in zelist.

  6. 8 memoirsofacrazygeisha 8 October 2009 at 16:36

    ms pt aprobare ;)) stiam k am dreptate πŸ˜€ πŸ˜€

  7. 9 loveisgreen 8 October 2009 at 19:07

    pisiloi da esti nervoasa nu gluma


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


