ghinion

Cand am inceput sa ma joc pe eRepublik, am vazut ca daca muncesti 30 de zile la rand (adica daca dai un click pe zi timp de 30 de zile) castigi un premiu plus ceva gold. Adica, ma rog, e de bine. Dupa ce-am apasat butonul ala de 20 de ori de zici ca eram in LOST, nu mi-a mers site-ul pentru o zi si a trebuit sa o iau de la zero.

Ieri aveam date 27 de clickuri, butonul mai trebuind apasat azi, maine si poimaine. Dar azi nu merge siteul. De cand am venit de la scoala incerc, dar degeaba. Daca nu se reface pana adorm, trebuie sa o REiau de la 0. Cat ghinion sa ai?

Edy

2 Responses to “ghinion”


  1. 1 memoirsofacrazygeisha 7 October 2009 at 19:14

    si eu am patit la fel, nu merge site-ul delok.dimineata parca, nu mai stiu sg, ziceau k fac “renovari”…si sa fac ceva in renovarile lor k abia facusem si io ceva acolo…. 😦 X(

  2. 2 unul din doi 7 October 2009 at 23:13

    Gata, a mers in sfarsit. πŸ˜€ Mai lucrez doua zile si primesc medalia de Hard Worker + 5 gold. πŸ˜€ Sper sa nu mai apara probleme cu siteul. Bafta la joc! πŸ˜€ Si hai Romania.

    Edy.


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


