edy’s song #2

10 Responses to “edy’s song #2”


  1. 1 boredman 4 October 2009 at 23:20

    Si mie imi place melodia asta. ๐Ÿ˜ก

  2. 2 Cosmina 4 October 2009 at 23:36

    Bai,imi pare rau,dar oricat de proasta ma considerati voi si altele,vocea lui roby e inconfundabila.chiar si pentru un prost ๐Ÿ™‚ eu am mai zis-o de foarte multe ori,e treaba voastra ce faceti si asa mai departe,dar chiar devine enervant la un momentdat sa te calce cineva in continuu pe coada.In fine,inchid subiectu’ ca deja sunt satula.De data asta chiar sunt satula si abia astept sa plec de-aici.Bafta va doresc!

    • 3 unul din doi 4 October 2009 at 23:40

      roby ca roby…dar eu ce treaba am? asa din greseala…poate nu eram acolo, te-ai gandit?
      (lory)

    • 4 robyy1 4 October 2009 at 23:54

      Cosmina scuza-ma ca iti intrerup discursul,dar si eu am fost sunat cu pvt si mi s-a spus ,,Buna,sunt Cosmina si lucrurile or sa se incurce” si nu am facut atata zarva ca tine,pot sa te acuz si eu ,dar din moment ce nu exista martori s.a.m.d nu am cum sa dau vina pe tine,poate era alta proasta acum nu stiu.Asa faci si tu cu mine,dai vina pe ceva care nu stii,doar ca esti convinsa 100% ca eram eu…

  3. 5 Cosmina 4 October 2009 at 23:48

    Mda,din moment ce m-a sunat asa-zisa “primaritza”,apoi dupa ce i-am inchis,”dl primar”,nu prea aveam la cine sa ma gandesc pentru ca am observat ca v-ati marit gasca s.a.m.d. ๐Ÿ™‚
    In fine.

  4. 6 Cosmina 4 October 2009 at 23:54

    Ma rog,exista posibilitatea sa va fi strans toti la edy si chestii de genul asta,insa chiar snt satula momentan,e treaba voastra ce si cum faceti.bafta

  5. 7 StrangeTheories 4 October 2009 at 23:57

    :X:X:X:X:X:X:X:X:X
    Mai are rost sa spun altceva?


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


