Nu gasesc nici un titlu’ pentru ceea ce am de spus… voiam sa zic ca nu are rost sa justific ceea ce nu a facut, pentru cei care nu sunt in cunostiinta de cauza , sa citeasca postul “Despre…”  , asa …revenind la  subiect.

2.Nu imi plac persoanele care ameninta, nu ma misca cu nimic amenintarea …deci la faza cu surpriza si enervatu’….ai gresit persoana.

3.Afirmatiile nefondate mi se par injositoare mai ales ca tu pareai o fata inteligenta, chestiile astea sunt pentru aia care se regasesc in versurile lu’ Guta cand au berea la pet in mana , in parc.

4. Eu fata cizelata, voiam sa ne aveam relativ bine….adica loc de buna ziua las mai mereu. Daca nu se poate, nu e nici o problema dar o faceam pentru ca prin alianta esti parte din familie, oarecum…si in general familia e familie.

5. Ca sa imi dovedesc nevinovatia as fi putut sa…  ce? Sa ma duc cu telefonu’ la tata sa confirme sa eram acasa? Sa aduc factura cu desfasuratoru’ sa iti cauti numaru’ pe ea? Sa va arat ca sunt racita si sa vedeti vocea pizdii la mine…cugetati inainte sa incriminati un om, ca nu sunteti plante. Daca chiar va roade … intrebati-l pe Merys, vineri seara , inainte sa vorbesc cu Veli sa imi zica ce si cum,  am vorbit cu el pe mess si imi zicea ca se duce sa repare ceva la o fata… in fine. Nu mai dau nici o explicatie pentru ca oricum  explicatiile a ceva ce nu am facut nu isi au rostu’ si in general nu dau explicatii nici parintilor dar acum am vrut sa fiu draguta.

6. Stiu din proprie experienta ca e mai usor sa judeci decat sa cunosti omu’ … cam atat :). Hev fan in continuare

1 Response to “”


  1. 1 unul din doi 4 October 2009 at 14:05

    Nu stiu de ce bagi tu in seama pe toata lumea….

    Edy


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


