Despre…

In postu’ asta vorbesc de toate chestiile, deranjante sau nu pentru mine, cate putin.Asa, ca sa fie bine…

As aveam cate ceva de obiectat la asdresa institutiei educationale in care Eduard vrea sa faca atatea lucruri… a uitat sa mentioneze implicarea in toate proiectele educationale ce au sau vor avea loc in liceu indiferent de ce domeniu tin, ca doar are potential si mai nou are si studii, a uitat sa mentioneze si asta,scuzati-l ii era gandul numai la noul Doom in care majoritatea cuvintelor nu s-au schimbat deloc dar totusi tebuie citit.

Cu gandul la noul doom pe care Eduard il citeste de vro 4 minute, pun pariu, era sa uit de lehliumania. Da stiu ca multi ne banuiti pe mine Roby si Edy dar va rog ,pastrati-va banuielile acasa ca si eu am presupunerile mele dar nu le fac publice, ma duce capu’ mai mult decat se vede de aceea nu arunc cu rahatel in cine imi pica in mana asa cum faceti voi, majoritatea, nu toti. Ca un pont asa…sa fiu fata finuta, desi sunt da’ nu se vede din cauza prostiei ce va colcaie in fata , cautati evidente, probe,dovezi, cum vreti sa le numiti….nu ca ti-a zis nu stiu cine tie ca eu sunt , tu te apuci si mananci cacat in tot orasul  ca nu e decat cuvantul vostru impotriva cuvantului nostru… cautati daca va roade si o sa dati de adevarata identitate a primaritzei, nu de oglindirea ei in noi.

Acu’ ca am zis’o si p’asta care ma rodea de mult, ma calmez, vorba lu’ Eduard….fac 2 jocuri gen conquiztador si un test iq si ma calmez…sau mai pe romaneste bag doua tigari la geam si asta e. Ca vorbeam de tigari si alte alea…mi-a zis mama sa nu ma imbat diseara ca ma fac de ras ca alte persoane ,Andra.Probabil ea nu stie ca nu are cine sa rada, toti vor fi o apa si un pamant.Zic…si cam asta ar fi de zis,momentan.

(Loreana)

4 Responses to “Despre…”


  1. 1 unul din doi 3 October 2009 at 11:12

    Am omis acest lucru, citeam ingredientele unui pachet de covrigei sa vad daca sunt daunatori.

    Daa, chestia cu lehliumania… prima oara imi placea, acum a devenit deranjant sa vezi toti cocalarii cu degetu plin de tarana spre tine.

    Edy

  2. 3 Cosmina 3 October 2009 at 13:23

    Lasa ca o sa fac eu rost de conversatia de aseara,de care stiti foarte bine cu totii,si oricat de proasta as fi fost,de fapt,orice prost i-ar fi putut recunoastea vocea lui roby,inconfundabila voce,cand mi-a zis ca e “dl primar”,al tine loredana,mai greu,dar oricum..faptul ca reusiti sa prostiti cativa oameni ca nu sunteti voi,nu e de-ajuns.E treaba voastra pur si simplu,da’ deja ati cam intrecut masura si incep sa ma enervez.O sa ai o surpriza loredana 🙂 bafta va doresc

  3. 4 robyy1 3 October 2009 at 13:44

    atat timp cat nu ne leaga nimic de primaritza,nu avem nicio treaba si raspundem la orice intrebare spusa de voi,ca nu ne doare gura 😉 si cu telefonul de aseara chiar nu stiu ce spui Cosmina,pana la urma crezi ce vrei,eu personal nu am nimic cu tine si nu as avea ceva,nu mi-ai facut nimic nu ti-am facut nimic 😀


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


