Interviu cu X

Bun…pentru cei care habar nu au cine e , nu ma intereseaza. Important e ca mie mi-a facut ziua, am ras si alte alea… bla, bla, stiu ca e altceva cand cunosti persoana, adica cand ii vezi nu mele da’  ma rog asta ar presupune anumite riscuri, sa le zica asa.

Loricic: X
X …: da
Loricic: permite-mi te rog
Loricic: sa-ti iau un “interviu”
Loricic: cum era visu’ ala?
X …: wow
X…: sunt onorata sa iti raspund
Loricic: hai ca te fac vedeta la mine pe blog, precum nikita la capatos
X …: pai stai sa ti-l zic pe tot
X …: se faceam ca eram cu stefy si cu geanny ..
X …: la mamaia in curte
X …: ne invarteam pe langa niste motociclete
X …: defapt se invarteau ele pe langa noi
X …: faceau cascadorii..
X …: si mai multe
Loricic:  =)) (HAHAHA)
X …: apoi incepe geanny sa strige: “cad grenaaade”
X …: si noi ne uitam asa  la ea
X …: ca nu auzeam nimic
X …: dar dupa cateva secunde apar multe avioane
X …: care scoteau un zgomot infernal
X …: si cadeau gloande
X …: grenade
X …: si alte dastea
Loricic:  =)) (hahaha, din nou, Loricic chiar radea si inca o face)
X…: eu le0am zis ..bah .. hai sa ne ascundem sub hambarul cu porumb
X …: si am fugit spre el
X …: am reusit sa intru cumva acolo
Loricic: ha:))
Loricic: ha:))
Loricic: ha:))
Loricic: ha:))
X …: si o vedeam pe stefy cum se tarea pe jos sa ajunga si ea la mine
X…: apoi m-am trezit
Loricic: mor de ras
X …: eu muream de frica
Loricic: stii ca asat ajunge direct pe blog.
X …: aolo
X …: )
Loricic: ti-am zis ca o sa fii precum nikita la capatos sau naomy la povestiri de noapte…
Loricic: deci
Loricic: …
Loricic: see  ya
X…: ok
X …: sa-mi zici daca iti fac audienta
Loricic:
Loricic: ok
Loricic: sa nu zici ca vrei si onorariu ceva
Loricic: ca te bat
Loricic:
X…: doamne fereste
X …: de data asta a fost moca
Loricic: moca, ceva de la tine?
Loricic:
Loricic: e ca s cum as zice eu
Loricic: fac cinste
X …: macar asa din greseala
X …: daca ai stii tu cate vise dastea handicapate am
X …: as fi in fiecare zi la tine pe blog
Loricic: deci doamne…eu visez rar
Loricic: da’ si atunci ceva straniu
Loricic: asar’ am visat de doua ori
Loricic: prima data
Loricic: am avut ca o fantize sa ii zic
Loricic: cu gay
Loricic: 2 tipi
Loricic: dintre care
Loricic: unu eram eu… (cred, nu sunt sigura, stiu ca vorbeam cu unu’ din ei, eu find celalalt, cred)
X …: si eu am avut aseara un vis erotic
X…: oo da
Loricic: jur.
Loricic: si al doilea a fost aiurea mai aiurea ca asta
Loricic: a fostc eva cu un mort
Loricic: undeva pe o strada ce tine 2 streaguri in mana
Loricic: si era asezat in sicriu
Loricic: la poarta cu mainile in sus
Loricic: m-am cacat pe mine de frica dimineatza
Loricic: pe la 6
X …: aolo
Loricic: cand m-am treazit…ca nu era inca lumina afara
Loricic: ce ziceai de visu’ tau eroti
x …: nu-ti mai zic nimic
Loricic: ba da
Loricic: ziii
X …: cine stie ce scrii pe acolo..si iti citeste si mami blogul
X …:
Loricic: pliz
Loricic: nu iti dau numele
Loricic:
Loricic: si pe bune
Loricic: citeste maicata?
Loricic:
X …: dap
X …: serios
———
X …: dar sa lasam asta
X …: hai ca iti povestesc alt vis
X …: mai tare
Loricic: bun…
Loricic: dupa care si asta
Loricic:
Loricic: erotic
Loricic: pliz
Loricic: asta aduce rating
Loricic:
X …: pai nu e cine stie ce
Loricic: nu le-ai vazut pe ala cu silicoanele p’afara
Loricic: la tv
Loricic: ce mare chestie
Loricic: nu e cine stie ce
Loricic: da’ taranu’
Loricic: s uita
Loricic:
X …: se facea ca dormeam linistita si ma trezesc ..”frumos”
X …:
Loricic: zii
Loricic: baga
Loricic: toate detaliile
X …: pai ce sa mai zic
X …: ca era unu bun
Loricic:
Loricic:
X …: cu ochii albastrii si blond ..
X …: dezbracat
X …: la mine in pat
Loricic: doamne…
Loricic: jose armando
Loricic:  😡
Loricic: ?
Loricic:  :>
X …: ceva de genu
X …: si nu mai tin minte de aici :”
X …:  :-”
Loricic: zii
Loricic: fu’ bine?
Loricic: in vis…
X …: tu ce crezi
Loricic: pai eu stiu…nu stiu ca eu sunt mica
X …: aah.. am uitat
X …: ca tu esti clasa a10a
X …:
Loricic: tu aia batrana
Loricic: a 12-a
Loricic:
X …:  :((
Loricic: termini liceu’
X …: asta e
Loricic: doamne
Loricic: te desparti de colegi…
Loricic:
X …: bine bine..
X …: mai vezi tu visuri de la mine
X …: maine
Loricic: bun…pot sa postez asta…
Loricic: iti sterg numele
X …: macar atat
Loricic: ok…
X …: parca o vad pe stefy ca se trezeste sa zica ea ceva de mine pe acolo

ps.1: nu intrebati cine e x.

ps.2:stefycs, ciocu’ mic…sau o vrei cu ochiu vanat la scoala ?

12 Responses to “Interviu cu X”


  1. 1 Alex 29 September 2009 at 10:53

    Avand in vedere comentariile de la ultimul post al tau, tre sa fii prea prost sa nu stii cine e.

  2. 2 boredman 29 September 2009 at 13:44

    X ti-ai facut prieteni noi?

  3. 3 Stefycs 29 September 2009 at 14:23

    =)))
    Lesin
    =))
    Aaa…si pt boredman…Prieteni noi? De unde atata? Vechi nu ii mai convin?

  4. 4 Stefycs 29 September 2009 at 14:23

    Era si greu sa iti dai seama cine e X…Deci mor de ras =))

  5. 5 loveisgreen 29 September 2009 at 19:56

    cat interes pt X….

  6. 6 Deea 29 September 2009 at 23:56

    Numai X poate sa viseze asa ceva. 😀

  7. 7 boredman 30 September 2009 at 16:36

    Dar unele vise se adeveresc 😡

  8. 9 Deea 30 September 2009 at 21:33

    Da,unele se adeveresc :X.

  9. 10 unul din doi 30 September 2009 at 21:39

    Dar cele mai multe nu… 🙂 Asa-i?

  10. 11 boredman 1 October 2009 at 23:41

    Nu stiu. Eu nu ii stiu decat un vis si acela s-a adeverit. 😡

  11. 12 unul din doi 2 October 2009 at 14:03

    Poate… eu nu stiu decat ca nu prea esti in cunostinta de cauza.


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

September 2009
M T W T F S S
    Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


