leapsa de weekend

1. Ce speli prima data la dus?
Mainile.

2. Care e culoarea ta de bluza preferata?
Text auriu/argintiu pe fundal negru. Bluza cu guler, eventual.

3. Îti place cafeaua?
Da.

4. Cum te simti acum?
Bine.

5. Care e ultima litera din numele persoanei de care esti îndragostit?
D. :))

6. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Nu mai stiu.

7. Ai putea mânca o luna întreaga felul tau de mâncare preferat fara sa te saturi de el?
DAA!

8. De ce ai o pofta puternica acum?
O tigara inainte sa adorm.

9. La ce te gândesti când auzi cuvântul “varza”?
La cuvantul “varza” scris cu verde pe undeva.

10. Ai numarat vreodata pâna la 1000?
Nu, nu pierd timpul de obicei.

11. Musti sau lingi înghetata?
… mi-o bag in cur.

12. Folosesti emoticoane?
Pe messenger da, pe blog nu prea, decat atunci cand situatia cere. Na: 😀 .

13. Câte dormitoare are casa ta?
Niciunul in plus.

14. Ai cunoscut vreodata o celebritate?
Stop. Nu stie nimeni cine-i colega mea de blog? 😀 (Lory, o sampanie pe hi5 pentru asta)

16. Îti place brânza?
Da.

17. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat?
Akon – Beautiful. Ciudat pt gusturile mele, da.

18. Câte tari ai vizitat?
In afara de Romania? Cred ca una. :))

19. Sunt parintii tai stricti?
Nu.

20. Ai sari cu parasuta/parapanta/planorul?
Da!

21. Ai lua masa cu George W. Bush?
Da.

22. E ceva stralucitor în camera ta?
Un tablou.

23. Închiriezi filme?
Nu.

24. Unde vei merge sâmbata seara?
Nu stiu.

25.Oua albe sau maro?
haha.

26. Îti place muzica?
Da.

27. Ai mers cu trenul?
Da.

28. Ce zi a saptamânii e?
Luni.

29. Ce ai mâncat la prânz?
Something like the american breakfast.

30. Ce face mâine prietena ta cea mai buna/prietenul tau cel mai bun?
Nu stiu… scoala.

31. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?
Leapsa asta e facuta pt mine. 😀

32. Ce crezi despre Yankees?
Nimic.

33. Ai parul ondulat?
Da.

34.Când ai plâns ultima data?
Nu mai stiu.

35. Ai intrat vreodata într’un zid?
Da. Ma credeam XMan si mi-am dat seama ca nu sunt cand mi-am turtit fatza de caramizi. Glumeam, nu.

36. Anotimpul preferat?
Toamna.

37. Adormi cu televizorul deschis?
Nu.

38. Ai baut vreodata alcool direct din sticla?
Da. 😀

39. Crezi ca esti batrân?
Nu.

40. Ti’e frica de întuneric?
Cam da.

41. Îti place viata ta momentan?
Da.

42. Bati în lemn?
Nu.

43. Ai o vedere buna?
Da. Cu auzul stau cam prost. 😀

44. Poti sa faci hula hoop?
Nu si nici n-as vrea.

45. Unde sunt parintii tai?
O ard aiurea si fumeaza marijuana. Glumeam, nu stiu.

46. Ai fost vreodata sarutat în lift?
Nu.

47. Care e urmatorul CD pe care îl vei cumpara?
Nu cred ca am cumparat vreodata un CD.

48. Ai intrat într’o încapere pe fereastra vreodata?
Dap.

49. Ce ai cumparat ultima data?
Un suc la fast-food.

50. Cât de des vorbesti la telefon?
Foarte rar.

51. Esti într’o relatie complicata?
Nu stiu la ce relatie se refera intrebarea deci n-o sa raspund.

52. Ai pus piedica cuiva vreodata?
Da… of corz.

53. Folosesti betisoare chinezesti?
Nu.

54. Ierti prea mult?
Nu consider. Trebuie sa ierti mereu si sa nu uiti niciodata. Parerea mea.

55. Detii o arma?
Nu.

56. Ai fost vreodata într’un castel?
Da.

57. Îti place parul tau?
Nu.

58. Îti place de tine?
Dap.

59. Esti  mai apropiat/a de mami sau de tati?
De mama.

60. Ti’a placut leapsa asta ?!
Intrebare retorica, in lipsa de idei inteleg ca vroiati sa ajungeti la intrebarea 60.

PS: Intrebarea 15 lipseste, persoana care a creat leapsa nu stie sa numere. HAHAHA.

Edy

6 Responses to “leapsa de weekend”


  1. 1 boredman 27 September 2009 at 23:09

    “11. Musti sau lingi înghetata?
    … mi-o bag in cur.”
    Am ras 10 minute dupa ce am citit. :))

  2. 3 loveisgreen 29 September 2009 at 20:12

    e super misto leapsa ai vrea sa o iau si eu dar imi e prea ,lene

  3. 4 Alex 30 September 2009 at 12:53

    La intrebarea 22, e cumva vorba de tabloul de pe peretele mov?


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

September 2009
M T W T F S S
    Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


