La curent

E vineri seara, 25 .09.2009 daca n-ai calendar.

Stau.

Stau degeaba.

In boxa imi urla Avril (live de pe you tube)

Ofrec la rece de ceva vreme, intervine rutina, vreau ceva nou, palpitant…d’aia cred ca zilele astea ma cert cu o profa.

Am zis ca am unghiile negre, da? Si ce daca, mai zic odata. Am unghiile negre si mici, adica taiate.

Ma plictisesc, as putea scrie o fraza mai lunga de 1 un rand jumate daca m-as chinui putin dar asta ar insemna sa aberez despre cum tastez eu acum, pe tastatura mea perfecta, alba , cu mainile mele perfecte(exceptam cele 2 degete strambe, perfect de strambe)  si unghiile mele negre, perfect de negre.Stai ca-mi cade prosopu’ din cap… Cred ca in seara asta o sa defilez prin camera in diferite tinute din care nu aleg nici una pentru maine, ah, ca veni vorba de maine, alone at home part 1. Deci, ce rezulta din fraza precedenta? Sa-ti zic tot eu? Bine, fie …hai , ma porcesc.Cred, zic, sa vad ce si cum…poate fac altceva, mai interesant.

Ce voiam sa va zic, aaa…am uitat, presupun ca va dati seama ca era ceva foarte important, defapt era ceva gen secret de stat si d’aia am uitat… dati-mi o idee ca sa nu ma sugrum cu cablu’ de la monitor de plictiseala in seara asta , un film ceva, o trupa ce merita ascultata, un concert ce merita vazut, un blog, ceva,ceva tre’ sa existe ca doar nu sunt singura proasta care sta acasa, mai esti si tu care n’ai ceva mai bun de facut din cate observi si singur, cred.

Ah, mi-am amintit ce trebuia sa va zic, am unghiile negre.

Cred ca ma uit la gossip girl, ep 2 , sezonu’ 3 …nu ma mai uit cu Edy ca mi-a zis cineva ca e Serena proasta in episodu’ asta si daca ma uit cu Edy ma oftica ala.Rade de mine :). Ciuciubatule… in fine, the end.

Ps: cel mai prost post de umplutura din viata mea. Jur.

2 Responses to “La curent”


  1. 1 A. 27 September 2009 at 02:00

    E duminica acum….mai postati si voi ceva ca m-am plictisit:)

  2. 2 loveisgreen 29 September 2009 at 20:18

    hai ca asta e ultimul comm ca m-am plictisit


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

September 2009
M T W T F S S
    Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


