Tipic.

Azi am trecut printr-o situatie …extrem de tipica,banala,obisnuita,bla bla, cum vreti sa ii ziceti. Ca orice om, am facturi de plata, azi..i-a venit sorocu’ celei de la telefon,bun… zic, incercam la posta, ca  acolo platesc de obicei.Ma duc la posta, agitatie mare, lumea se pregatea de plecare, nimeni nu ma baga in seama desi zabovesc de vro’ 5 minute sau chiar mai mult, dupa alte vro 5 minute , o femeie imi zice ca daca e pentru telefon sa nu stau ca nu se incaseaza.Bun, ma enervez putin, da’ imi trece…dupa ce o injur bine, of corz.

Ma duc la Cosmote, factura fiind de la cosmote, cineva tre’ sa stie unde o mai pot plati… tipa ma indruma catre banca pizdii…nu stiu cum se numeste, cert este ca e pe laga BCR …si ma duc, ca de, daca tre’be , tre’be … bun, ajunsa acolo, ma urc pe ghiseu si vad un tataie care abia se misca si-mi zice agale ca s-a defectat sistemu’ , sa vin maine, “sa ma fut pe sistemu’ vostru” , mi-a strigat o voce in cap. Ies din banca respectiva, ma duc la BCR unde la intrare ma intampina o schela pe care sta un nene cocotat si paveaza un balcon de la aprtamenu’ de deasupra banci, cadea numa’ zgarmaz d’ala pe jos, in fine, reusesc sa intru, coda pana la usa… 🙂 , ok, mi-am dat ochii peste cap , am injurat ca birjarii si am plecat.Am omis caldura de 30 de grade de afara care nu imi ridica moralu’ deloc. In concluzie, fac pe ele de facturi, nu exista si alte modalitati de plata,decat asta cu fututu’ la creier lunar?

(Lory)

1 Response to “Tipic.”


  1. 1 memoirsofacrazygeisha 24 September 2009 at 21:41

    stiu cum e….de cand nu se mai ia factura de la vdf si la posta tre sa te duci la cec,bcr sau vodafone(magazin)….daca nu mere la cec te duci la restu si asa mai departe….X(X(X(


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

September 2009
M T W T F S S
    Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


