tv shows

A venit toamna si automat si frigul, ploile si masinile acoperite de noroi, sa nu mai zic ca vine iarna. O data cu astea, a venit vremea de vizionat seriale. In ultima vreme au aparut cam multe plus ca oricum erau astea destul de bune in numar foarte mare. Partea buna e ca “ai de unde”, vorba aia si partea rea e ca cu greu gasesti ceva care sa-ti placa. Am inceput mania asta o data cu LOST, acum vreo 2 ani. Pe urma am inceput sa ma uit din intamplare la 90210, care e complet diferit si asa am descoperit ca imi plac serialele. O sa le trec mai jos pe cele pe care le urmaresc si pe cele pe care o sa le incep zilele astea, care nu sunt sigur ca or sa ramana, depinde (o sa gasiti la pagina mea filmele/serialele pe care le vad). Singurul serial pe care l-am terminat e Prison Break.

90210
Bored to Death
Californication

Cougar Town
Flash Forward

Gossip Girl
Greek
Heroes
House MD
Hung
LOST
The Beautiful Life
The Vampire Diaries

Total Drama Island

Serial preferat: LOST.

Daca e ceva, o sa editez. Si daca aveti propuneri, le astept. A propos, recomand tv blog atat fanilor de seriale cat si celor care vor doar o subtitrare.

Edy

14 Responses to “tv shows”


  1. 1 Dizzy 23 September 2009 at 15:28

    Salu! Prison Break este genial, singurul serial pe care l’am urmarit pana la capat.
    RECOMAND: WEEDS ! Genial si foarte amuzant 😉

  2. 2 unul din doi 23 September 2009 at 15:44

    Adevarat, PB e genial. Dar ai incercat sa vezi LOST? Mi se pare putin mai misto.

    Am citit despre Weeds, are cam multe sezoane si am decis sa il urmaresc cand o sa am mai mult timp.

    Edy

  3. 4 Pricop Cătălin 23 September 2009 at 18:29

    si eu ma uit pe prima la lost , nu am vazut de la inceput chiar am ratat aproape tot sezonul 1 si din ce am vazut in unul si actualul de pe prima nu prea am vazut legatura … nu prea am intales , am vazut ca au descoperit o baza, bla bla bla , probabil in vacanta de iarna am sa ma uit la el …si la pb nici pe ala nu l-am vazut 🙂

  4. 5 unul din doi 23 September 2009 at 19:10

    eu ce sa zic…n-am vazut decat Gossip Girl, genial. GG rulzZz

  5. 6 unul din doi 23 September 2009 at 19:10

    ah…am uitat sa ma semnez, Lory

  6. 7 veronyk20 23 September 2009 at 19:21

    mhh lost a fost interesant …am urmarit decat sez 1,2 si juma din al 3-lea da pe urma si-a cam pierdut esenta… Heroes , gossip girl, sunt tari si ele..mie cel mai tare imi place Supernatural.. aa si mai nou The vampire Diaries..oricum serialele sunt mai tari decat TELENOVELELE , asa ca lory poate te reprofilezi si u…:)))

  7. 8 unul din doi 23 September 2009 at 23:16

    Corect, corect. 😀

    Eu am vazut doar 2 episoade din Supernatural (si cateva pe la tv, din greseala, of corz) si mi-am dat seama ca serialu ala nu e facut pt mine. 😀

    Edy

  8. 9 Lory 24 September 2009 at 17:40

    Vera, taci maica ca inca mai vizionezi camaleones pe net, scuteste-ma de sfaturi d’astea, ca rupieai acasa tvu’ :)) si eu ma uit pe you tube, la anumite faze in general… nesimtitele dracu.
    (Lory)

    • 10 veronyk20 25 September 2009 at 10:00

      “draca” mea, camaleones e mai mult politist si daia ma uit , uite o sa-ti zic serialele la care m-am uitat pana acu :

      Supernatural 1,2,3,4
      CSI-NY 1,2,3,4,5
      True Blood 1
      Knight Rider 1
      CSI-Las Vegas 1,2,3
      CSI-Miami 1,2,4
      Blood Ties 1
      Lost 1,2,3
      Hex 1,2
      Ghost Whisperer 1,2,3
      Stargate SG1 1,2
      Survivor 1,3
      Amazing Race 1,2
      KITT
      MacGyver
      Dark Angel
      Expertul
      Felicity

      si majoritatea sunt de anul asta 🙂 …dar u la ce te-ai mai uitat in afara de Gossip girl? :)))

  9. 11 0ne of us 24 September 2009 at 21:16

    Total Drama Island? ..desenele? 😡

  10. 14 dzzana 24 September 2009 at 23:55

    trebuie sa vedeti si grey’s anatomy !!!


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

September 2009
M T W T F S S
    Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


