how to destroy your enemies

Mi-e frica de caini. Care sunt intr-un loc in numar mai maricel in drumul meu spre casa. Si cand veneam astazi, adica acum vreo jumate de ora, i-am zarit. Dar erau in fata mea doi betivi si m-am gandit ca “scap usor”.
Cand m-am apropiat, am observat ca unul din oameni arunca paine cainilor. Ei incepura sa dea din coada si sa nu mai latre si-au tinut-o asa pana cand am trecut si au disparut din aria mea vizuala.

Probabil ca ei (cainii) au crezut ca suntem impreuna si ca nu le fac nimic rau pentru ca n-aveau cum sa observe piatra pe care-o tineam in mana. Am trecut linistit si m-am gandit la vorba “Pentru a-ti distruge dusmanii, fa din ei prieteni!”. Si chiar asa e,ย  pentru a pierde un dusman, trebuie sa-i fii prieten… …aparent, dar nu asta-i ideea. ๐Ÿ˜€

Edy

ps: A observat cineva ce pozitie inalta avem in zeList? :)) Nu? Mai bine.

15 Responses to “how to destroy your enemies”


  1. 1 Pricop Cฤƒtฤƒlin 24 September 2009 at 08:07

    in ze list stati bine :)) 30.000 e un inceput ๐Ÿ™‚ …

    cat despre caini , mie nu mie frica de ei , nici de aia de pe strada , pai de cand cu regula asta sa nu se mai omoare caini :)) pe hinghieri ii doare undeva , adaposturile sunt pline .

    duminica cand am fost la fotbal , se indreptatau pe mine ( nici mai mult nici mai putin de 14 caini ) sincer nu pot spune ca mi-a fost tot una , se dadeau toti in mine , dar nu i-am bagat in seama si nu mi-au facut nimica … asa daca vad 1,2,3 caini pe strada nu mie frica … chiar imi place sa ii sperii :))

  2. 3 Stefycs 24 September 2009 at 12:58

    Si mie mi-e frica de caini. Rau de tot ๐Ÿ˜
    De cand m-a muscat unul mi s-a luat de toti

  3. 5 A. 24 September 2009 at 16:37

    Cunosc si eu zona pe unde stai tu sau cel putin asa cred:)
    Ai cumva o casa foarteee mare iar la poarta o masina cu “Edy”….:-?

  4. 7 A. 24 September 2009 at 17:39

    Inseamna ca am nimerit-o atunci:)

  5. 8 memoirsofacrazygeisha 24 September 2009 at 17:40

    sau k sa stii si mai bn…sta fata in fata cu padurea ;)) ;)) ๐Ÿ˜€

  6. 9 A. 24 September 2009 at 17:43

    Da stiu e o strada numai cu vile:D

  7. 10 unul din doi 24 September 2009 at 18:38

    Acolo e unde stau parintii mei, eu locuiesc cu bunicii (heh… mai multa libertate) pe undeva dupa stadion.

  8. 13 memoirsofacrazygeisha 24 September 2009 at 18:53

    ;)) hai k aveti deja din ce in ce mai multe vizualizari ๐Ÿ˜€

  9. 14 Alex 24 September 2009 at 22:07

    Edy, am eu un spray anti-caini.E ceva asemanator cu ala lacrimogen, doar ca asta e mai putin concentrat.

  10. 15 unul din doi 24 September 2009 at 22:33

    Poate mi-l imprumuti cateva zile pana se calmeaza. :))


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

September 2009
M T W T F S S
    Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


